martes, 31 de diciembre de 2019

A Sala Gurugu presenta a Caramuxo Teatro presenta Zapatos sábado 04de Xaneiro 18,00 h.e 19.00h Idade recomendada: De 1 a 4 anos e mais programacion de Xaneiro .

Sala Gurugu 

presenta 


Caramuxo Teatro 

presenta 
Zapatos 

sábado 04de Xaneiro 18,00 h.e 19.00h

Idade recomendada: De 1 a 4 anos.

 ¿Que pasa con todos eses Zapatos que xa ninguén usa? Todos os dias chegan a un recuncho dun agochado xardín fantásticas historias, as vivencias que traen consigo unha morea de zapatos de tódolos tamaños e cores.Unha rapaza é a encargada de coidalos, de darllea a benvida ó lugar onde vivirán para sempre, un lugar onde compartir emocións coas belas bailarinas, con Pechecho e os seus irmáns, cós namorados, có Sol e a Nube, e con centos de compañeiros que teñen moito que contarnos. " Zapatos" narra tódalas historias, que levan dentro os zapatos que xa non teñen dono.
Duración: 30 minutos 
Aforo: Limitado 
 
 
 
 
 Continua a programación
 
 Titeres Brincadeira
 
presenta 

  "CUENTOS PARA PASARLO DE MIEDO"
 
 12 Y 13 DE xANEIRO ÁS 18,30 e 12,30 respectivamente




De la señora Antonia dicen que es una bruja. ¿Será por su aspecto? Sombrero picudo, nariz afilada, verruga en el rostro, la espalda encorvada, andar decidido y falda morada.
¿O por sus amigos? Bandidos, fantasmas, murciélagos y almas.
Pero la señora Antonia, a través de cinco historias, nos acercará a un mundo de tinieblas donde, con el humor, el amor y el terrorrrrr, lo vamos a pasar de mieeeeedooooo.

Con narración oral, títeres y elementos visuales.
Cuentos que ayudan a vencer los miedos, pensados para niños y niñas de 3 a 12 años.
Duración: 50 minutos

 

Titeres Cachirulo 
 
presenta 
 
CRONOPIOS  

19 y 20 DE xANEIRO ÁS 18,30 e 12,30 respectivamente 

 
 

Basada en los personajes de los relatos de “Cronopios y Famas” de Julio Cortázar, creamos una comedia de enredo que nos introduce en el mundo del surrealismo del entramado social.

Así, de la mano de estos curiosos seres, asistimos a la creación de un mundo mágico, paralelo a la sociedad actual, donde conviven Cronopios, Famas y Esperanzas.

Un espectáculo con más de 40 títeres que harán las delicias del espectador.

 
 
 
 
 

Titeres Brincadeira 
 
presenta a
 
 Carmen Domech
 
en  
 

ELEFANTES QUE CUENTAN CUENTOS


 26 y 27 DE xANEIRO ÁS 18,30 e 12,30 respectivamente

 

Desde la selva profunda, perdida y desconocida, y la granja próxima, que nos trae los huevos y el queso que comemos, vienen animales a hablarnos de sus vidas.

En ellos vemos el valor de la amistad, la cooperación, la riqueza que nos aportan seres de otras culturas, y nos ayudan a entender que todos/as somos diferentes y todos/as somos iguales.

 




 
 
 
 
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario